close

Publications

8 August 2019

Value of Corporate Reputation as an Intangible Asset (in Ukrainian)

Source: ЮРИСТ&ЗАКОН

Альона Онищенко, директор відділу маркетингу і розвитку, Sayenko Kharenko

Хочете вбити свою компанію? Сміливо вибирайте політику тотального ігнорування громадської думки! Зичите компанії довгого життя і достатку? Інвестуйте в корпоративну репутацію.

Коли ідеться про репутацію, я одразу згадую концепцію Bank of Trust американського PR-гуру Елвіна Голіна. Він пропонує дуже наочну метафору: репутаційний депозит працює як банківський – коли у вас все добре, ви депозит накопичуєте, коли у вас закінчуються кошти, ви їх звідти берете. Звучить оптимістично, проте Джордж Вашингтон радив економити: «Надійний спосіб заручитися суспільною довірою – вдаватися до неї якомога рідше».

Особливо зараз, коли ми переживаємо чергову кризу довіри до корпорацій. Глобальні дослідження 2018 року свідчать про те, що люди менше хочуть працювати в корпораціях, що-небудь у них купувати і в них інвестувати. Тому саме час нам усім, від малого до великого бізнесу, уважніше прислухатися до своїх клієнтів, співробітників і партнерів, та з подвійним ентузіазмом поповнювати свій Bank of Trust. Як саме?

Строго кажучи, репутацію не можна створити – її можна формувати продуманими послідовними діями та нею можна управляти. Процес управління репутацією – безперервний. Адже чим вище репутація, тим довше компанія отримуватиме максимальний дохід від своєї діяльності, тим простіше їй буде запускати нові товари і послуги, тим ефективнішим буде шлях до бізнес-результатів.

Read More

Share:

More Publications
Show More