Аналітичний звіт «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»
Аналітичний звіт «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»
В аналітичному звіті подано результати дослідження сприйняття громадян(к)ами України сексистської реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні та результатах експериментів, проведених зокрема за допомогою технології eye-tracker. Висловлюємо щиру вдячність всім учасникам/учасницям дослідження, які відкрито розповіли про своє ставлення до реклами та очікування від роботи рекламістів. Ми вдячні компанії CBR за надані статистичні дані щодо жінок як споживачок, які були систематизовані спеціально для цього дослідження, адвокатському об’єднанню «САЄНКО ХАРЕНКО» за юридичний супровід дослідження, Українській Маркетинговій Групі за проведення дослідження за допомогою технології еye-tracker, компанії ~ing]DIVISION за проведення анкетування, експерт(к)ам Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ДПСС) й Всеукраїнської асоціації жінок-суддів України, а також Українській Асоціації Маркетингу за постійну консалтингову допомогу.
Повна версія звіту розміщена на сайтах УАМ 18251.pdf, FES http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/18251.pdf
Аналітичний звіт «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»/ О. Бучинська, О. Давліканова, І. Лилик, Л. Логвінова, О. Яшкіна /за ред. О.Давліканової – К.: Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, 2021. – 150 с.