close

Новини

30 Вересня 2013

Новини практики міжнародної торгівлі. Червень – серпень 2013 року

I. НОВИНИ СОТ

Заходи у відповідь на застосування Україною спеціальних заходів щодо імпорту легкових автомобілів

11 червня 2013 року Туреччина надіслала Повідомлення|1| до Ради СОТ з торгівлі товарами щодо запропонованого призупинення поступок відповідно до статті 8.2 Угоди СОТ про захисні заходи у відповідь на застосування Україною спеціальних мит щодо імпорту легкових автомобілів. Призупинення поступок здійснено шляхом збільшення мит на волоські горіхи (коди Гармонізованої системи 0802.31 і 0802.32) походженням з України. Туреччина ввела запропонований захід 12 липня 2013 року.

5 липня 2013 року Російська Федерація також надіслала Повідомлення|2| до Ради СОТ з торгівлі товарами щодо запропонованого призупинення поступок відповідно до статті 8.2 Угоди СОТ про захисні заходи. Призупинення поступок планується у вигляді збільшення мит на шоколад, кондитерські вироби з цукру, флоат-скло та вугілля походженням з України. Відповідно до Повідомлення Російська Федерація зарезервувала за собою право припинити поступки з дня прийняття відповідного рішення в межах Митного союзу.

Нагадаємо: 14 березня 2013 року було опубліковано Рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі «Про застосування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну легкових автомобілів незалежно від країни походження та експорту» № СП-275/2012/4423-08 від 28 квітня 2012 року, в газеті «Урядовий кур’єр», яке набуло чинності 14 квітня 2013 року.

З детальним аналізом даного питання можна ознайомитися за наступним посиланням.

Торгівельні партнери України висловили занепокоєність щодо деяких заходів|3|

11 липня 2013 року на зустрічі Ради СОТ з торгівлі товарами деякі члени СОТ висловили занепокоєння щодо певних торговельних заходів України, зокрема:

  • Японія, Австралія, Корея, ЄС, Російська Федерація, Туреччина та деякі інші держави висловили серйозну стурбованість з приводу спеціальних мит щодо імпорту легкових автомобілів, введених Україною в квітні 2013 року безнадання адекватної можливості попередніх консультацій. Україна заявила, що застосувала спеціальні мита після того, як виробництво автомобілів знизилося на 78%, а зайнятість у цій сфері – на 50%. Україна також зазначила, що виконала усі вимоги Угоди СОТ про захисні заходи.
  • ЄС і США висловили занепокоєння з приводу встановлення квот на імпорт коксового вугілля. Україна заявила, що заходи діють до грудня 2013 року включно і, в той же час, Україна збільшила квоту.
  • Що стосується повідомлення України за статтею XXVIII ГАТТ, США закликали Україну прийняти до уваги стурбованість багатьох членів СОТ (АСЕАН, ЄС, Туреччини, Канади, Японії, Мексики) і відмовитися від перегляду своїх тарифних зобов’язань. Україна зазначила, що стаття XXVIII ГАТТ визначає право, яке регулярно застосовується членами СОТ, і вона не повинна розглядатися, як протекціоністський захід. Україна також заявила, що її повідомлення стосується лише 3% від загального обсягу тарифних позицій та що вона забезпечить компенсацію для конкретних країн.

Перший спір проти Російської Федерації у СОТ|4|

9 червня 2013 року ЄС заявила вимогу про проведення консультацій з Російською Федерацією щодо заходів Російської Федерації, які стосуються так званого «утилізаційного збору», що застосовується до автомобілів. За твердженнями ЄС, Російська Федерація встановила утилізаційний збір лише щодо автомобілів, які імпортуються. ЄС заявляє, що заходи порушують положення ГАТТ 1994 та Угоди про пов’язані з торгівлею інвестиційні заходи.

В липні 2013 року США, Китай, Японія, Туреччина і Україна приєдналися до вимоги про проведення консультацій.

Укази Президента України

19 червня 2013 року Президент України прийняв Указ «Про Положення про Представника України у Світовій організації торгівлі» № 333/2013|5| та Указ «Питання Уповноваженого України з питань зовнішньополітичних та інтеграційних процесів» № 334/2013|6|. Укази детально регулюють обов’язки та повноваження вищезазначених посадових осіб. Відповідно до Указу № 333/2013 Представник України в СОТ має право брати участь у роботі органів СОТ і представляти позицію України в них; підтримувати офіційні контакти з посадовцями СОТ і представниками країн-членів СОТ; брати участь у багатосторонніх торгових переговорах, що проводяться в СОТ і т.д. У відповідності з Указом № 334/2013 головні завдання Уповноваженого України з питань зовнішньополітичних та інтеграційних процесів включають підготовку та представлення пропозицій Президенту України щодо загальної спрямованості та узгодженості дій органів виконавчої влади із реалізації визначених основних засад зовнішньої політики України у сфері зовнішньополітичних та інтеграційних процесів, регулярне інформування Президента України про хід зовнішньополітичних та інтеграційних процесів, їх вплив на зовнішню політику України, здійснення за дорученням Президента України спеціальних місій України у рамках зовнішньополітичних та інтеграційних процесів, участь за дорученням Президента України у таких місіях.

Нагадаємо: Відповідно до Указів Президента України № 215/2013 і №255/2013 Представником України в СОТ був призначений Андрій Гончарук, а Уповноваженим України з питань зовнішньополітичних та інтеграційних процесів – Костянтин Єлісєєв.

ІІ. РЕГІОНАЛЬНА ЛІБЕРАЛІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ

Початок переговорів щодо трансатлантичної зони вільної торгівлі|7|

17 червня 2013 року на саміті великої вісімки в Північні Ірландії було оголошено про початок переговорів про Трансатлантичну угоду про зону вільної торгівлі між США та ЄС. Перший раунд переговорів розпочався8 липня 2013 року у Вашингтоні.

Нагадаємо: Трансатлантична угода про зону вільної торгівлі буде спрямована на вихід за рамки класичного підходу до скасування тарифів та включатиме відкриття ринків інвестицій, послуг і державних закупівель. Якщо переговори пройдуть успішно, то Угода між ЄС і США стане найбільшою двосторонньою торговельною угодою.

Угода про вільну торгівлю між Україною та Сербією|8|

Угода про вільну торгівлю між Україною та Сербією може бути підписана протягом візиту Прем’єр Міністра Республіки Сербія, Івіца Дачича, до України восени 2013 року. Про це було оголошено Президентом України, Віктором Януковичем, на україно-сербському бізнес-форумі в Белграді 7 липня 2013 року.

ЗВТ Грузії та Вірменії з ЄС

Європейська Комісія оголосила, що переговори з Грузією|9| та Вірменією|10| щодо Угод про поглиблену та всесторонню зону вільної торгівлі були успішно завершені 22 та 24 червня 2013 року відповідно. Як у випадку з Україною, планується, що Угоди стануть частиною Угод про асоціацію. Передбачається, що Угоди будуть парафовані на третьому Саміті Східного партнерства у Вільнюсі в листопаді 2013 року.

ІІІ. ЗАХОДИ ТОРГІВЕЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА БАР’ЄРИ В ТОРГІВЛІ

Антидемпінгове розслідування щодо імпорту труб з Китаю

25 липня 2013 року Міжвідомча комісія з міжнародноїторгівлі прийняла Рішення «Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну труб безшовних нержавіючих походженням з Китайської Народної Республіки». Труби класифікуються за кодами 2304 41 00 90 та 7304 49 92 90 УКТ ЗЕД. Відповідне Рішення № СП-300/2013/4423-06 від 25 липня 2013 року набрало чинності 27 липня 2013 року.

Перегляди антидемпінгових та спеціальних заходів

У липні 2013 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі («Комісія») прийняла наступні рішення про проведення переглядів діючих заходів:

(i) «Про порушення та проведення перегляду антидемпiнгових заходiв щодо iмпорту в Україну плит деревноволокнистих походженням з Республiки Бiлорусь у зв’язку iз закiнченням строку їх застосування». Відповідне Рішення № АД-295/2013/4423-06 вступило в силу 8 липня 2013 року. Крім того, відповідно до Рішення дію антидемпінгових заходів, застосованих згідно з Рішенням Комісії № АД-45/2002/52-61 від 12 липня 2002 року до імпорту товарів, які класифікуються за кодом 4411 92 10 00 УКТ ЗЕД, продовжено до прийняття Комісією відповідного рішення за результатами цього перегляду;

(ii) «Про перегляд спеціальних заходів щодо імпорту в Україну труб сталевих безшовних обсадних і насосно-компресорних незалежно від країни походження та експорту». Відповідне Рішення № СП-297/2013/4423-06, яке стосується імпорту товарів, що класифікуються за кодами 7304 29 10 00 та 7304 29 30 00 УКТ ЗЕД, вступило в силу 1 серпня 2013 року;

(iii) «Про результати проміжного перегляду антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну стрілочних переводів виробництва  ВАТ «Муромський стрілочний завод» походженням з Російської Федерації. Відповідно до Рішення №. АД-298/2013/4423-06 від 2 липня 2013 року антидемпінгові заходи застосовуються у вигляді антидемпінгових мит щодо імпорту в Україну стрілочних переводів: а) у розмірі 13.44% для ВАТ «Муромський стрілочний завод»; б) в розмірі 59.4 % – для інших експортерів;

(iv) «Про перегляд антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну виробів, виготовлених з чорних металів, без електричної ізоляції (за винятком виробів з корозійностійкої (нержавіючої) сталі та виробів для цивільної авіації) походженням з Китайської Народної Республіки у зв’язку із закінченням строку їх застосування». Відповідне Рішення АД-299/2013/4423-06 від 25 липня 2013 року набрало чинності 29 серпня 2013 року. Крім того, відповідно до Рішення №АД-299/2013/4423-06 від 25 липня 2013 року дію антидемпінгових заходів, застосованих рішенням Комісії № AД-183/2008/143-48 від 23 липня 2008 року до імпорту товарів, які класифікуються за кодами 7312 10 41 00, 7312 10 49 00, 7312 10 65 00, 7312 10 81 00, 7312 10 83 00 та 7312 10 98 00 УКТ ЗЕД, продовжено до прийняття Комісією відповідного рішення за результатами цього перегляду.

(v) «Про порушення та проведення проміжного перегляду антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну нітрату амонію (аміачної селітри) походженням з Російської Федерації» щодо імпорту товарів, які класифікуються за кодом 3102 30 90 00 УКТ ЗЕД.

Відповідні офіційні повідомлення були опубліковані в газеті «Урядовий кур’єр» №117 та №134 від 4 та 27 липня 2013 року відповідно.

Квоту для «Інтерпайп» не продовжено|11|

Митний союз відмовився продовжувати квоту на імпорт труб, виготовлених заводами групи «Інтерпайп», без сплати антидемпінгових мит. Починаючи з 1 липня 2013 року компанії групи під час імпорту труб до Російської Федерації, Білорусії та Казахстану повинні сплачувати антидемпінгові мита у розмірі 18,9-19,9% (в залежності від виду труб).

Російська Федерація заборонила імпорт українських товарів

29 липня 2013 року Федеральна служба з нагляду у сфері захисту прав споживачів і благополуччя людини (Федеральна служба) Російської Федерації ввела заборону на імпорт в Російську Федерацію кондитерських виробів українського виробника «Рошен» через їх невідповідність стандартам якості. 16 серпня 2013 року Міністерство аграрної політики та продовольства України та Голова Федеральної Служби домовились, що 5 лабораторій в Україні будуть сертифіковані російськими державними органами. Після перевірки кондитерських заводів «Рошен» вищезгаданими лабораторіями заборона може бути скасована.|12|

Крім того, 14 серпня 2013 року Митна служба Російської Федерації внесла усіх українських імпортерів до списку «ризикованих» імпортерів, що фактично заблокувало поставки усіх товарів з України до Російської Федерації. Українські товари підлягали постійним перевіркам з боку Митної служби Російської Федерації, включаючи розвантаження, перевантаження та завантаження в транспорт, що призвело до простою автомобілів та інших транспортних засобів, який, в свою чергу, спричинив збільшення витрат та призупинення поставок товарів. 19 серпня 2013 року під час переговорів представники Міністерства доходів і зборів України та Федеральної митної служби Російської Федерації домовилися, що додаткові процедури митного контролю не будуть  застосовуватися до українських товарів в подальшому|13| .

З детальним аналізом даного питання можна ознайомитися за посиланням 1 та посиланням 2.

Антидемпінгове розслідування США проти імпорту труб|14|

23 червня 2013 року Міністерство торгівлі США ініціювало антидемпінгове розслідування щодо імпорту у США труб походженням з України та восьми інших держав. Єдиний український імпортер згаданих товарів – компанія «Інтерпайп». Частка України в загальному імпорті труб до США становить 3%.

ІV. НОВИНИ МИТНИЦІ                                                             

Закони, що регулюють діяльність Міністерства доходів і зборів України|15|

4 червня 2013 року Верховна Рада України прийняла Закони № 2833-2835, що передбачають ефективне введення податкової та митної політики у зв’язку зі створенням Міністерства доходів і зборів України. Зокрема, Закон № 2833 вносить зміни до Податкового кодексу України та передбачає умови адміністрування податків Міністерством доходів і зборів України. Закон № 2833 передбачає, зокрема: а) розроблення та впровадження національної податкової та митної політики; б) управління податками та зборами, митами тощо.

Крім того, Закон № 2835 вносить зміни до 188 законодавчих актів, що регулюють правовий статус податкових та митних органів, представлених тепер Міністерством доходів і зборів України.

Митні процедури для контейнерних перевезень залізницею

19 червня 2013 року Кабінет Міністрів України прийняв Розпорядження «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України № 38 від 8 квітня 2009 р.» № 422-р|16|, яке передбачає відкриття пункту контролю через державний кордон на території контейнерного терміналу залізничної станції Одеса-Ліски Одеської залізниці для пропуску товарів, що переміщуються у контейнерах під час вантажних перевезень через Одеський морський торговельний порт, Іллічівський морський торговельний порт і Морський торговельний порт «Южний». До прийняття Розпорядження товари у контейнерах повинні були проходити митне оформлення двічі – у пунктах пропуску відповідного морського порту і у пункті Одеса-Ліски. Таким чином, Розпорядження полегшує процедури митного оформлення контейнерних перевезень залізницею.

Визначення контрольно-пропускних пунктів для переміщення підакцизних товарів

18 червня 2013 року набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України «Про визначення пунктів пропуску через державний кордон України, через які здійснюється переміщення підакцизних товарів, та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України»|17| № 390 від 29 травня 2013 року. Постанова покращує умови і знімає багато обмежень щодо переміщення підакцизних товарів через державний кордон України. Зокрема, Постанова дозволяє перевезення товарів, за винятком спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, товарів військового призначення, лікарських засобів, через майже всі контрольно-пропускні пункти державного кордону України і розширює перелік контрольно-пропускних пунктів, через які можуть переміщатися спирт, алкогольні напої та тютюнові вироби.

V. СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО

Підписано Меморандум про взаєморозуміння щодо експорту зерна|18|

19 червня 2013 року Міністерство аграрної політики та продовольства України та громадські організації, такі як Українська зернова асоціація, Українська аграрна конфедерація, Американська торговельна палата в Україні та інші, які представляють інтереси експортерів зерна, підписали Меморандум про взаєморозуміння. Відповідно до положень Меморандуму сторони домовилися про співпрацю на ринку зерна та забезпечення взаємних інтересів на 2013/2014 маркетинговий рік. Загальний обсяг експорту буде визначений та узгоджений сторонами до 1 вересня 2013 року і викладений в додатку до Меморандуму.

VI. ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ

Індивідуальне маркування лікарських засобів

Міністерство охорони здоров’я України опублікувало на своєму офіційному веб-сайті Проект Закону «Про внесення змін до Закону України «Про лікарські засоби»|19|, який передбачає введення обов’язкового індивідуального маркування упаковки лікарських засобів. Згадані вимоги, передбачені Законопроектом, вступають в силу для виробників та дистриб’юторів лікарських засобів з 1 липня 2015 року та для суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі лікарськими засобами – з 1 липня 2016 року.

Законопроект розробленоз метою запобігання потрапляння контрафактних лікарських засобівна фармацевтичний ринок України.

Зміни до Ліцензійних умов імпорту лікарських засобів|20|

17 червня 2013 року Наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів» № 453 від 30 травня 2013 року був зареєстрований в Міністерстві юстиції України. Зміни включають вимогу надавати новий документ, досьє імпортера, для отримання ліцензії на імпорт лікарських засобів. Новий Додаток 10 до Ліцензійних умов визначає вимоги до змісту досьє імпортера. Крім того, Наказ визначає зобов’язання створити повністю документовану і ефективну фармацевтичну систему якості, яка вимагає участі керівного персоналу та працівників різних підрозділів ліцензіата. Зміни, зокрема, встановлюють обов’язкове подання угод про імпорт лікарських засобів, укладених між імпортером та виробником, чи імпортером, дистриб’ютором та власником реєстраційного свідоцтва для отримання ліцензії на імпорт лікарських засобів. Наказ вступить в силу 1 грудня 2013 року.

Заборона рекламування лікарських засобів|21|

2 серпня 2013 року Наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про внесення змін до Переліку лікарських засобів, заборонених до рекламування, які відпускаються без рецепта» №514 від 17 червня 2013 року набув чинності. Наказ нараховує 300 лікарських засобів. Наказ включає лікарські засоби, які використовуються виключнодля дітей молодших 12 років, не дивлячись на те, що ця група лікарських засобів раніше була заборонена для рекламування згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я України «Про деякі питання заборони рекламування лікарських засобів» №422 від 6 червня 2012 року.

Посилення державного контролю щодо лікарських засобів|22|

Проект Наказу «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів до їх випуску у вільний обіг на митну територію України» був опублікований на офіційному сайті Міністерства охорони здоров’я України. Згідно з Проектом Наказу контроль здійснюватиметься Державною службою України з лікарських засобів. Лікарські засоби можуть бути імпортовані в Україну при наявності сертифікату якості – сертифікату аналізу або сертифікату серії, виданого виробником, і ліцензії на імпорт лікарських засобів. У додатку до ліцензії повинен зазначатися перелік лікарських засобів, затверджених на імпорт, а також спеціальні умови для ведення такої діяльності.

Відповідно до Проекту Наказу імпортер, який здійснює імпорт лікарських засобів на митну територію України з метою подальшого продажу або використання у виробництві, може до початку митного оформлення подати до органу державного контролю за місцем провадження господарської діяльності заяву на отримання висновку про якість лікарських засобів. Державний контроль може здійснюватися шляхом: вивчення документів, представлених імпортером; перевірки вантажу у місці його знаходження на відповідність кожної партії лікарських засобів митній декларації та візуального контролю продукції; в деяких випадках – лабораторного аналізу.

ПДВ|23|

23 червня 2013 року Міністерство доходів і зборів України опублікувало на  офіційному сайті Законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення оподаткування податком на додану вартість»|24|. Законопроект пропонує встановити ПДВ на рівні 9%, анулювати пільги щодо ПДВ та ввести податок з обігу за ставками 1% та 2 %. Законопроект також пропонує виключити Статтю 197 Податкового Кодексу України «Операції, звільнені від оподаткування», котра передбачає звільнення від оподаткування постачання лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів (у тому числі аптечними закладами), а також виробів медичного призначення за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

Нагадуємо: відповідно до Податкового Кодексу України ПДВ становить 20% до 31 грудня 2013 року включно та 17% – з 1 січня 2014 року.

VІI. БЕЗПЕКА ПРОДУКЦІЇ

Внесення змін до Технічного регламенту мийних засобів

12 червня 2013 року Кабінет Міністрів України прийняв Постанову «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України № 717 від 20 серпня 2008 року»|25| №408, якою вносяться зміни до Технічного регламенту мийних засобів. Постанова, зокрема, передбачає, що загальний вміст фосфору не повинен становити чи перевищувати 0,5 грама в рекомендованій кількості прального порошку для стандартного завантаження пральної машини і до 0,3 грама в стандартній дозі мийного засобу для завантаження посудомийної машини столовим набором на 12 персон. Постанова набуде чинності з 12 грудня 2014 року щодо пральних порошків і 1 січня 2017 року – щодо засобів для посудомийних машин.

Регулювання максимальних рівнів забруднюючих речовин у харчових продуктах

14 червня 2013 року Наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах»|26| № 368 від 13 травня 2013 року був опублікований у виданні «Офіційний вісник України». Регламент, зокрема, забороняє використовувати як інгредієнти харчові продукти, що не відповідають максимальним рівням вмісту забруднюючих речовин, встановленим у Додатку до Регламенту;  змішувати харчові продукти, що відповідають встановленим максимальним рівням, з харчовими продуктами, вміст забруднюючих речовин яких перевищує встановлені в Додатку до Регламенту максимальні рівні; піддавати детоксикації хімічною обробкою харчові продукти, що містять мікотоксини тощо.

Регламент передбачає, що харчові продукти, які не відповідають Регламенту і виготовлені та/або реалізовані не пізніше, ніж через 12 місяців після набуття чинності Регламентом, залишаються в обігу в Україні до закінчення їх терміну придатності.

Наказ набирає чинності черезтри роки після його офіційного опублікування.

VIII. ІНШІ НОВИНИ

Захист прав інтелектуальної власності в мережі Інтернет

Державна служба інтелектуальної власності розмістила Проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо захисту авторського права і суміжних прав у мережі Інтернет»|27| на своєму офіційному веб-сайті для публічного обговорення. Проект Закону розроблений для забезпечення ефективного захисту авторського права і суміжних прав в Інтернеті, подолання піратства та поліпшення інвестиційного клімату в Україні. Зокрема, відповідно до Проекту Закону суб’єкт авторського права або суміжних прав має право звернутись до Державної служби інтелектуальної власності із заявою про порушення його прав. Державна служба інтелектуальної власності зобов’язана протягом 10 робочих днів перевірити законність розміщення об’єктів права інтелектуальної власності в Інтернеті та опублікувати інформацію про це на своєму сайті. Впродовж 14 днів особа, яка розмістила об’єкт інтелектуальної власності на своєму сайті, повинна припинити порушення або надати до Державної служби інтелектуальної власності підтвердження правомірності такого розміщення.

Відстрочка відповідальності за невиконання вимоги про впровадження обладнання контрольно-касових машин з електронною стрічкою

21 червня 2013 року Верховна Рада України ухвалила Закон «Про внесення змін до прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України» щодо відстрочення настання відповідальності за неподання електронної звітності»|28| №2087a-1. Відповідно до попередньої редакції Закону власники роздрібного бізнесу були зобов’язані обладнати свої касові апарати електронними стрічками для передачі електронної копії касових операцій і фінансових надходжень в Міністерство доходів та зборів України. Можливість притягнення до відповідальності за недотримання зазначених вимог початквово передбачалася з 1 липня 2013 року. Відповідно до Закону настання відповідальності за недотримання зазначеної вимоги буде можливим лише з 1 липня 2014 року.

Зміни в сфері захисту персональних даних

3 липня 2013 року Верховна Рада України прийняла Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення системи захисту персональних даних» № 383-VII|29|. Закон визначає Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, як уповноважений орган в сфері захисту персональних даних з наступними повноваженнями: проведення планованих та позапланованих перевірок володільців або розпорядників персональних даних; надання рекомендацій у сфері захисту персональних даних; надання висновків щодо проектів кодексів поведінки у сфері захисту персональних даних тощо.

Закон відмінив вимогу реєстрації бази даних. Однак, Закон передбачає, що володілець персональних даних повідомляє Уповноваженого з прав людини про обробку персональних даних, яка становить особливий ризик для прав і свобод суб’єктів персональних даних, упродовж тридцяти робочих днів з дня початку такої обробки. Інформація, що повідомляється, підлягає оприлюдненню. Види обробки персональних даних, яка становить особливий ризик для прав і свобод суб’єктів персональних даних, та категорії суб’єктів, на яких поширюється вимога щодо повідомлення, визначаються Уповноваженим з прав людини.

 

|1|http://wto.in.ua/files/content/pdf/turkey_nitification.pdf

|2|http://www.wtocenter.org.tw/SmartKMS/fileviewer?id=134450

|4|  http://www.wto.org/english/tratop_e/dispu_e/cases_e/ds462_e.htm

|5|http://www.president.gov.ua/documents/15810.html

|6|http://www.president.gov.ua/documents/15811.html

|7|http://wto.in.ua/index.php?lang=ua&&page=2&get=wto_news&id=2809

|9|http://wto.in.ua/index.php?lang=ua&search=1&get=wto_news&id=2835

|10|http://eeas.europa.eu/delegations/ukraine/press_corner/all_news/news/2013/2013_07_24_2_uk.htm

|12|  http://minagro.gov.ua/en/node/8374

|14|http://ia.ita.doc.gov/download/factsheets/factsheet_OCTG_initiation_23JUL13.pdf

|15|http://minrd.gov.ua/media-tsentr/novini/102375.html

|16|http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/422-2013-%D1%80

|17|http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/390-2013-%D0%BF

|19|http://www.moz.gov.ua/ua/portal/Pro_20130531_0.html

|20|http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0976-13

|21|http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1153-13/print1361271146295496

|22|http://www.apteka.ua/article/238733

|24|http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/104699.html

|25|http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/408-2013-%D0%BF

|27|http://www.mon.gov.ua/ua/messages/9140-zaproshuemo-do-gromadskogo-obgovorennya-proektu-zakonu-ukrayini

|29|http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/383-18

Поділитися:

Далі Новини
Показати більше