close
МЕНЮ

Проєкти

14 Липня 2014

Юристи Sayenko Kharenko взяли участь у розробці глосарію сфери інтернет-реклами

Юристи групи по роботі з IT-сектором юридичної фірми Sayenko Kharenko взяли участь у розробці загального глосарію термінів у сфері інтернет-реклами.

Глосарій являє собою електронний тлумачний словник термінів інтернет-маркетингу і реклами, що включає в себе визначення поширених у цій сфері понять. Глосарій допоможе учасникам ринку використовувати в єдиному значенні часто вживані терміни, що сприятиме якіснішому оформленню юридичної документації у сфері інтернет-реклами.

Створення глосарію ініціювали в Комітеті з питань інтернет-реклами («Комітет») Інтернет-асоціації України, оскільки у даній сфері часто використовують одні й ті ж терміни по-різному. Ініціативу підтримали і в роботі взяли участь не тільки члени комітету, а й представники інших провідних гравців ринку інтернет-реклами, а також юристи Sayenko Kharenko.

Глосарій сфери інтернет-реклами був представлений на Круглому столі з обговорення визначень та методики дослідження українського ринку інтернет-реклами, що відбувся у Києві 15 липня.

Наша команда телекомунікацій та інформаційних технологій включає юристів провідних практик фірми, що володіють вузькоспеціалізованими галузевими знаннями, що дозволяє нам ефективно супроводжувати проекти будь-якого рівня складності в IT-секторі.

Юристи Sayenko Kharenko брала участь у розробці глосарію під керівництвом Микити Полатайка, координатора групи по роботі з IT-сектором.

Поділитися:

Далі Проєкти
Показати більше