close
МЕНЮ

Публікації

4 Жовтня 2018

Робота з репутацією юридичної фірми як кулінарне мистецтво

Джерело: Юридична Газета

Репутація – це як багаторівневий торт, який неможливо приготувати швидко і без тривалої попередньої підготовки всіх інгредієнтів. Щоб отримати бездоганний торт, недостатньо просто мати під рукою всі необхідні інгредієнти, потрібно ще й знати, як з ними працювати, розуміти тонкощі кожного етапу, бути обережними зі спеціями й температурою.

Навряд чи хтось заперечуватиме, що хороша репутація в бізнесі є за-порукою успіху. Принаймні без хорошої репутації марно очікувати на вдалі контракти, розширення кола партнерів, підтримку з боку клієнтів, партнерів та колег у разі іміджевої кризи. Важко знайти сферу бізнесу, де проблеми з репутацією можна якось прикрити, замовчати чи швидко виправити. Для юридичного бізнесу це правило, без перебільшення, працює без жодних винятків. Варто юридичній фірмі одного разу забруднитися в корупційному скандалі чи нечесній конкуренції – і плям на репутації вже не позбутися. Тож ділимося рецептом хорошої репутації в юридичному бізнесі.

Замішуємо тісто

Основою репутації Sayenko Kharenko є високий рівень професійності команди, клієнтоорієнтованість, передбачуваність, постійний пошук нових рішень та нестримне прагнення до самовдосконалення – це головні складові хорошої репутації. У разі відсутності хоча б одного з них ваше тісто не зійде, а замість пишних бісквітів ви отримаєте тверді та плоскі коржі, які вже ніщо не врятує.

Читати далі

Поділитися:

Далі Публікації
Показати більше