close
МЕНЮ

Публікації

3 May 2018

Технічне завдання. CRM система у юридичній фірмі

Джерело: Український юрист

Legal tech — ще донедавна це словосполучення було певною екзотикою в лексиконі правників. Але вже сьогодні той, хто не застосовує високі технології, починає пасти задніх.

Юрфірми ж, які мають намір перебувати на передньому краї, входити у ТОП лідерів, стрімко починають технологізувати внутрішні процеси та свою взаємодію із зовнішніми контрагентами. Сьогоднішні лідери вже переходять на максимально можливу автоматизацію процесів. В якому стані знаходиться техносфера юридичного бізнесу зараз? До чого прагнути? Якою має бути технологічна модель юридичної фірми? Відповіді на ці та інші запитання знають наші експерти

CRM (автоматизація) Чи використовує ваша компанія CRM-систему? Наскільки CRM-системи відповідають потребам юристів, витратам на придбання/створення чи підтримку? Які труднощі є на сьогодні у цьому напрямі: що варто поліпшити в таких системах, як удосконалити їх роботу?

Альона Онищенко, директор відділу маркетингу і розвитку бізнесу ЮФ Sayenko Kharenko

Читати далі

Поділитися:

Далі Публікації
Показати більше