На першому місці у нас завжди стоїть якість продукту, який ми пропонуємо клієнтам

Нещодавно команда Sayenko Kharenko поповнилася двома партнерами — отримали підвищення Валентина Гвоздь та Ігор Лозенко. Завдяки такій кадровій ротації компанія значно посилить практики конкурентного, банківського і фінансового права. «Ці підвищення — результат їхнього значного професійного росту всередині фірми, визнання на юридичному ринку, а також вміння перевищувати високі очікування клієнтів», — переконані в SK. «ЮГ» вдалося вихопити з ділового виру нового партнера Валентину Гвоздь та розпитати про професію, цінності, юридичний бізнес і бачення партнерства

-Яким було Ваше перше відчуття, коли Ви зрозуміли, що станете партнером Sayenko Kharenko?

-Не буду вдавати, що я на церемонії нагородження премії Оскар (посміхається — прим. ред.). Звісно, це підвищення не стало для мене сюрпризом, оскільки я йшла до цього довго і дуже наполегливо. По‑перше, це велика честь — стати партнером в одній з найкращих фірм країни. По‑друге, очевидно, це величезна відповідальність (можна не пояснювати, чому саме). Насправді, коли досягаєш своєї багаторічної мети, доклавши багато зусиль, може виникнути відчуття втоми. Думаю, багато кому знайоме це відчуття. Я знаю приклади, коли разом з омріяним підвищенням людина отримує професійне вигорання. Тому мені здається, що тут надважливо хай там що не втрачати баланс між роботою та особистим життям, знаходити час на родину, хобі та все те, що надихає і дає розрядку. За багато років в юридичній професії я дуже добре цього навчилася, тож якщо обрати одне відчуття з усієї палітри від усвідомлення партнерства, то я сказала б, що це захоплення. Захоплення від нових перспектив та можливості необмеженого розвитку!

– Що Вам найбільше подобається у Вашій роботі?

– Абсолютно все! Як рутинна, так і нестандартна робота. Незважаючи на те, що я достатньо системна людина, яка любить структуру та порядок, я дуже полюбляю різноманітність. Наша команда має можливість працювати з великими іноземними корпораціями, а отже, з кожним новим проєктом можна щоразу поринати в нові сфери, поглиблено та з різних боків вивчати нові ринки. Мені подобається, що наші клієнти виступають трендсетерами у своїх галузях, а ми маємо можливість створювати нові продукти та задавати тренди в юридичному бізнесі.

– Розкажіть про найкращий та найгірший моменти у Вашій кар’єрі.

– Насправді, найкращих моментів було незліченно багато. Це завжди було пов’язано зі створенням позитивних прецедентів та новел на ринку, вирішенням надскладних завдань. Для мене найважливішою є можливість розвиватися, допомагати та надихати на розвиток свою команду, допомагати клієнтам розвивати їхній бізнес. Тому для мене найкращі моменти у професії завжди пов’язані з удосконаленням та інноваціями.

Щодо найгірших, не хочу наврочити, але таких не було. Були виклики, були складні ситуації, навіть дуже складні, але на їх вирішення просто потрібно більше зусиль, уваги та часу. Однак такі труднощі мотивують до нестандартного мислення та тримають у тонусі, а це завжди корисно.

– Що Вас найбільше мотивує? Що Вас найбільше надихає і найбільше бентежить у роботі партнера?

– На додачу до вже сказаного, вважаю, що мені насправді пощастило з командою. Оскільки юристи набагато більше часу проводять на роботі, ніж вдома чи взагалі поза офісом, вкрай важливо, щоб колеги були не просто сусідами по кабінету, а справжніми однодумцями. Я дуже вдячна кожному з нашої практики за те, що ми — команда, у нас панує здоровий мікроклімат та абсолютно гармонійна атмосфера. Кожен член команди на своєму місці, у кожного є чітке розуміння того, що від нього очікують. Всі колеги доповнюють одне одного та працюють як єдиний складний, але налагоджений механізм. Лише з сильною командою можна досягнути нереальних висот та результатів.

– Хто для Вас є авторитетом в юридичній професії?

– Відповідь буде дуже прогнозованою — це партнери Sayenko Kharenko (посміхається — прим. ред.). Знову скажу, що мені пощастило з партнерами, але так і є. До Sayenko Kharenko я прийшла на початку своєї кар’єри, але навіть тоді я бачила, що моя думка цікава та має значення. Хоча у мене ще абсолютно не було досвіду, я точно знала, що можу вільно висловити свою думку, навіть якщо вона не збігається з думкою більшості. Навіть більше, наші партнери завжди нас спонукали до нестандартного мислення, заохочували до розвитку та вчили критично думати. Тому зараз, вже ставши партнером, я намагаюся дотримуватися аналогічних правил. Я на власному досвіді знаю, яких результатів можна досягти, коли твої керівники радіють твоїм успіхам та допомагають розвиватися.

– Яких результатів потрібно досягти, щоб стати партнером Sayenko Kharenko (яким критеріям відповідати)?

– На першому місці у нас завжди стоїть якість продукту, який ми пропонуємо клієнтам, та реальні потреби клієнтів. Звісно, також важлива відповідальність, вміння вчитися та навчати молодших колег, не стримувати їхній розвиток, а навпаки, підштовхувати до нього. Величезне значення має вміння бачити широку перспективу, передбачати зміни та відчувати навіть не тенденції, а натяки на них, щоб ставати трендсетерами. Також важливо бути лідером, гуртувати та вести за собою команду. До того ж, щоб стати партнером, потрібно бути справжнім патріотом своєї фірми. Думаю, це перелік найважливіших критеріїв, без яких про партнерство не може бути мови.

– Які цілі були поставлені перед Вами та Вашою командою на найближчі роки? Які плани Ви маєте щодо розвитку практик антимонопольного та банківського права в межах роботи компанії?

– Думаю, цілі у всіх партнерів завжди приблизно однакові — розвивати практику, збільшувати обсяги робіт, створювати нові продукти та підвищувати рівень послуг, які ми надаємо, пропонувати клієнтам продукти, які допомагають їм не просто зберігати бізнес, але й розвивати його та примножувати. Окрім того, ми достатньо часто долучаємося до законотворчої діяльності, прагнучи поліпшити умови ведення бізнесу в Україні, наблизити наше законодавство до найкращих практик, що існують у світі.

– Яким має бути юридичний сервіс для клієнтів у 2020 р.?

– Клієнти завжди хочуть отримувати якісний продукт та розуміти його практичну цінність. Не дивно, що міжнародні фірми все більше практикують value-based billing підхід у ціноутворенні. В Україні це ще рідкість, проте тенденції вже можна простежити. Однак, звісно, якість завжди понад усе!

– Які Ви можете виділити найбільші проблеми у сфері тієї практики, до якої Ви приєдналися?

– Проблем у нас немає, хіба що нестача часу (посміхається — прим. ред.). Насправді, ми звикли бачити не проблеми, а можливості. Потрібно лише вміти вчасно їх помічати.

– За Вашими прогнозами, до чого варто готуватися бізнесу у 2020 р.?

– Якщо говорити про прогнози, вважаю, що можу обґрунтовано прогнозувати щодо конкурентно-правових аспектів ведення бізнесу. Практика Антимонопольного комітету України та правозастосування не стоять на місці, а постійно розвиваються. АМКУ стає більш вимогливим, більше моніторить діяльність компаній. Тому бізнесу, очевидно, необхідно налагоджувати свої бізнес-процеси та зробити їх відповідними до законодавства, діючи на випередження, на запобігання практик, що можуть становити загрозу для конкуренції.

Подібні публікації

24 Січня 2023

Публікації

Хто за все заплатить: як рітейлу фіксувати збитки та на які варіанти відшкодування можна розраховувати
02 Січня 2023

Публікації

Sayenko Kharenko приєдналася до благодійної акції «Огорни теплом»
20 Грудня 2022

Публікації

СОТ перекреслює спадок Трампа: чи вдасться усунути причину глобальної торговельної війни
Cookies повідомлення

Ми використовуємо дані cookie, щоб аналізувати поведінку відвідувачів
нашого сайту та покращувати його. Використовуючи наш сайт, ви даєте згоду на дані cookie відповідно до нашої Cookie Policy.