close
МЕНЮ

Публікації

Ключові контакти
8 Жовтня 2021

Скласти в цифру

Джерело: Український юрист

Важко узагальнити, що нині являє собою класичний диджитал-маркетинг юрфірм. Адже уявлення про те, що таке маркетинг узагалі та що саме має робити відділ маркетингу, різниться від фірми до фірми. Проте, навіть попри такі розбіжності, я переконана, що юрфірмам будь-якого розміру важливо використовувати інструменти диджитал-маркетингу. Пандемія пришвидшила диджиталізацію, люди були вимушені масово перейти з офлайну в онлайн. Я звикла оперувати фактами й даними, тож наведу кілька красномовних цифр. Так, натепер кількість користувачів інтернету сягнула вже 4,8 мільярда людей — це понад 60 % усього населення планети. Кількість користувачів соціальних мереж сягнула вже 4,48 мільярда людей, тобто більше ніж 55 % усього населення світу. Понад 1 мільярд нових користувачів усього за три роки. У середньому ми проводимо майже 7 годин на день в інтернеті. Фактично ми зрівняли кількість часу на сон з кількістю часу, що ми проводимо в інтернеті. (Джерело: Digital 2021 Global Digital Overview (Q3 Update).)

Ці дані вкотре підтверджують, що диджиталізація неминуча. Якщо ви не були першопрохідцями диджитал-маркетингу, не засмучуйтеся. Адже швидкість розвитку технологій і проникнення їх у наше життя зробило їх ще доступнішими. Тепер для ефективного диджитал-маркетингу юрфірм уже не потрібні величезні бюджети чи велика маркетингова команда. Ба більше, вам не треба використовувати відразу всі наявні інструменти. Головне, щоб усі інструменти було використано злагоджено й вони логічно доповнювали один одного. Онлайнові інструменти мають доповнювати офлайнові інструменти і навпаки. Мовиться про омніканальний маркетинг, мета якого створити цілісний клієнтський досвід, коли незалежно від місцеперебування і каналів (онлайнових чи офлайнових) можна взаємодіяти з брендом.

З чого ж почати: створення сучасного адаптивного сайту, просування в соціальних мережах (SMM), пошукової оптимізації (SEO), контекстної реклами (PPC), імейл-маркетингу, аналізу даних у Google Analytics, автоматизації функції маркетингу тощо. Усе залежить від конкретних цілей і бюджету.

Поділитися:

Далі Публікації
Показати більше