Скласти в цифру

Важко узагальнити, що нині являє собою класичний диджитал-маркетинг юрфірм. Адже уявлення про те, що таке маркетинг узагалі та що саме має робити відділ маркетингу, різниться від фірми до фірми. Проте, навіть попри такі розбіжності, я переконана, що юрфірмам будь-якого розміру важливо використовувати інструменти диджитал-маркетингу. Пандемія пришвидшила диджиталізацію, люди були вимушені масово перейти з офлайну в онлайн. Я звикла оперувати фактами й даними, тож наведу кілька красномовних цифр. Так, натепер кількість користувачів інтернету сягнула вже 4,8 мільярда людей — це понад 60 % усього населення планети. Кількість користувачів соціальних мереж сягнула вже 4,48 мільярда людей, тобто більше ніж 55 % усього населення світу. Понад 1 мільярд нових користувачів усього за три роки. У середньому ми проводимо майже 7 годин на день в інтернеті. Фактично ми зрівняли кількість часу на сон з кількістю часу, що ми проводимо в інтернеті. (Джерело: Digital 2021 Global Digital Overview (Q3 Update).)

Ці дані вкотре підтверджують, що диджиталізація неминуча. Якщо ви не були першопрохідцями диджитал-маркетингу, не засмучуйтеся. Адже швидкість розвитку технологій і проникнення їх у наше життя зробило їх ще доступнішими. Тепер для ефективного диджитал-маркетингу юрфірм уже не потрібні величезні бюджети чи велика маркетингова команда. Ба більше, вам не треба використовувати відразу всі наявні інструменти. Головне, щоб усі інструменти було використано злагоджено й вони логічно доповнювали один одного. Онлайнові інструменти мають доповнювати офлайнові інструменти і навпаки. Мовиться про омніканальний маркетинг, мета якого створити цілісний клієнтський досвід, коли незалежно від місцеперебування і каналів (онлайнових чи офлайнових) можна взаємодіяти з брендом.

З чого ж почати: створення сучасного адаптивного сайту, просування в соціальних мережах (SMM), пошукової оптимізації (SEO), контекстної реклами (PPC), імейл-маркетингу, аналізу даних у Google Analytics, автоматизації функції маркетингу тощо. Усе залежить від конкретних цілей і бюджету.

Подібні публікації

07 Лютого 2023

Публікації

Потрібні на економічному фронті: хто може бронювати працівників від мобілізації
07 Лютого 2023

Публікації

Відстрочка від мобілізації. Що змінюється в правилах бронювання співробітників
30 Січня 2023

Публікації

Понад 173 млн грн відшкодування вже присудили рф українські суди
Cookies повідомлення

Ми використовуємо дані cookie, щоб аналізувати поведінку відвідувачів
нашого сайту та покращувати його. Використовуючи наш сайт, ви даєте згоду на дані cookie відповідно до нашої Cookie Policy.